účetnictví…
Naše služby v rámci vedení účetnictví:
- Zpracování a účtování veškerých účetních dokladů
- Vedení a zpracování evidence závazků a pohledávek
- Vedení příjmů a výdajů
- Sestavení účetních závěrek
- Správa knihy drobného i dlouhodobého majetku a odpisů
- Vedení pokladní knihy
- Pravidelný reporting
- Příprava platebních příkazů
- Zastupování při kontrolách finančního úřadu
- Možnost nahlížení do účetních výkazů (fyzicky a online)
- Rekonstrukce účetnictví a mzdové agendy
Proč s námi
spolupracovat…
Výhody outsourcingu účetních služeb externí společnosti jsou nesporné. Naše společnost nabízí v této oblasti svým zákazníkům z řad fyzických i právnických osob kompletní portfolio služeb souvisejících s vedením firemního účetnictví. Kvalitní a rychlé zpracování účetnictví poskytuje podnikatelům dokonalý přehled o hospodaření jejich firmy, díky čemuž mohou v rámci systému svého ekonomického a podnikatelského rozhodování pružně reagovat na jakoukoliv situaci.
Pro svoji práci používáme nejmodernější softwarové účetní i komunikační nástroje a samozřejmostí je také průběžné vzdělávání celého našeho týmu, díky kterému vždy pracujeme v souladu s nejnovějšími verzemi zákonů a předpisů. Zákazník má jistotu, že je účetnictví vedeno stoprocentně správně.
Veškeré informace a výstupy týkající se firemní agendy jsou našim zákazníkům vždy rychle dostupné tak, aby s nimi bylo možné pracovat. Všude tam, kde je to možné, je samozřejmou možností přistupovat k informacím online v režimu 24/7. Veškeré dodané doklady jsou pečlivě kontrolovány a jakékoliv případné nejasnosti nebo chybějící informace jsou s klientem okamžitě konzultovány.
Součástí naší spolupráce bude audit celého účetnictví, v jehož rámci vždy zkontrolujeme způsob vytváření účetních dokladů, případně navrhneme jeho úpravu a nastavíme maximálně efektivní procesy. I naše práce přitom podléhá přísné vnitřní kontrole tak, aby odevzdávané výstupy vždy splňovaly i ta nejpřísnější kritéria.
S účetnictvím souvisí i další oblasti jako je např. skladová evidence nebo evidence majetku. I o ně se samozřejmě v rámci našich komplexních služeb postaráme. Nezáleží na tom, jak velké je Vaše podnikání, pokud se Vás týká podvojné účetnictví, neváhejte nás kontaktovat a my pro Vás připravíme to nejoptimálnější řešení.
Kalkulátor účetních služeb
Zadejte parametry své firmy
Měsíční kalkulace účetních služeb
Ceník účetních služeb
(Ceny jsou uvedeny bez DPH)
Služba | Sazba |
Účetní poradenství, administrativní práce | 300,- Kč / zap. hod |
Pohyb účetního deníku bez přípravy* | 25,- Kč |
*Účetním pohybem se rozumí faktura přijatá i vydaná, pokladní doklad, položka bankovního výpisu, kompenzace, odpis majetku, zaúčtování mezd, interní doklad. | |
Příprava dokladů k zaúčtování | 600,- Kč / měs. |
Plná moc pro jednání s úřady | 1800,- Kč |
Zastupování klienta na úřadech | 360,- Kč / zap. hod |
Správa datové schránky | 300,- Kč / měsíc |