Reklamační řád společnosti Victory Point s.r.o.

Reklamační řád

(vydaný k obchodním podmínkám)

Část I

Rozsah platnosti

Čl. 1

1.1. Reklamační řad se vztahuje na všechny závazkové, kvasi-závazkové, jakož i odpovědnostní vztahy, které vyplývají ze smluv poskytovaných společností Victory Point s.r.o. jiným subjektům.

Část II

Podmínky reklamace

Čl. 2

Povinnosti poskytovatele služby

2.1. Victory Point s.r.o. poskytuje služby v předepsané a schválené jakosti, v zákonných termínech a za sjednané ceny.  Poskytovatel služby se nesmí při poskytování služeb odchýlit od platných zákonů a předpisů. Odběratel, poskytuje-li řádnou součinnost dle uzavřené smlouvy, musí dostávat služby v souladu s platnou smlouvou a legislativou, v zákonných či sjednaných termínech, přičemž nesmí být klamán. Vyúčtování poskytnutých služeb musí probíhat podle platného ceníku, potažmo podle smluvního ujednání.

Čl. 3

Uplatňování reklamace

3.1. Odběratel může podat reklamaci při porušení povinností vyplývajících z čl. 2 tohoto reklamačního řádu jedním z následujících způsobů:

a/ poštou na adresu: Victory Point s.r.o., Modenská 697/4, Praha 10, Horní Měcholupy

b/ e-mailem na adresu: victorypointcompany@gmail.com

c/ osobně do protokolu  u pověřeného zaměstnance.

3.2.  Reklamace musí obsahovat jednoznačnou a přesnou identifikaci stěžovatele vč. aktuálních kontaktů a adresy, kam mu bude odpověď zaslána a přesný popis reklamace. V případě reklamace ceny lze reklamaci uplatnit do data splatnosti faktury, u reklamace produktu lze tento reklamovat do jednoho měsíce od jeho převzetí.

3.3. Odběratel není oprávněn uplatňovat práva z vadného plnění / odpovědnosti za škodu / způsobem odlišným od postupu stanoveného v tomto reklamačním řádu. Odlišná zákonná ustanovení se v tomto případě neaplikují.

Čl. 4

Postup při vyřizování reklamace

4.1. Pracovník, který reklamaci přebírá, zkontroluje její obsah, je-li to možné zajistí její upřesnění a doplnění tak, aby bylo jednoznačně zřetelné, kdo reklamaci podává a čeho se týká. Vyspecifikuje přesně dokumenty, které se k reklamaci váží. K reklamaci, pokud je podávána dle čl.3 odst. 1 písm. a-c přiloží formulář „protokolu“ (dle přílohy tohoto řádu) Reklamačního řádu, do kterého napíše  pořadové číslo reklamace, datum převzetí reklamace a následně zapíše reklamaci do reklamační knihy. Takto připravený dokument neprodleně postoupí k vyřízení pracovníkovi, jehož práce je reklamována, k odbornému vyjádření.

4.2. Příslušný pracovník předá reklamaci se svým vyjádřením  k posouzení a zpracování odpovědi jednomu z jednatelů společnosti nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace, který zajistí ve lhůtě  deseti pracovních dnů po přijetí reklamace od stěžovatele odeslání odpovědi.

4.3.Jednatel při odeslání odpovědi zajistí doplnění údajů do reklamační knihy.

4.4.  Vyžádá-li si řešení reklamace delší čas než deset pracovních dní, obdrží stěžovatel ve lhůtě 10 pracovních dnů vyrozumění s uvedením termínu, ve kterém bude reklamace vyřízena.

Část III

Společná a závěrečná ustanovení

Čl. 5

5.1.  Změny a doplňky reklamačního řádu  vydává  jednatel společnosti.

5.2.  V případě uplatnění reklamace může stěžovatel nahlédnout do reklamačního řádu na webových stránkách společnosti Victory Point, s.r.o; victorypoint.cz, nebo v tištěné podobě v kancelářích firmy.

5.3.  Reklamační řád vč. reklamační knihy a protokolů je uložen v prostorách firmy přístupný všem zaměstnancům

Čl. 6

Účinnost

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem  01.05.2020 a v plném rozsahu.

Viktorie Litvincová

jednatelka

REZERVUJTE SI KONZULTACI
Zvolte službu:
Účetní konzultace
Vedení účetnictví
Daňová evidence
Mzdy a personalistika
Daně a daňová přiznání
Zvolte účetní: